Foreningen for Vejlaug i Rudersdal Kommune
Bliv ringet op
Foreninger
Udfordringen
Efter mere end 4-5 år med den samme leverandør begyndte kvaliteten af snerydningen i Rudersdal at dale. Foreningen for Vejlag i Rudersdal Kommune, som koordinerer vintervedligehold for 87 vejlag og grundejerforeninger, oplevede stigende udfordringer med både saltning/snerydning og kommunikation.
Det, der tidligere havde fungeret, blev gradvist til frustrationer – og det var tid til at finde en ny samarbejdspartner, der kunne levere stabilitet, dokumentation og service i topklasse.
“Vi havde den samme leverandør i over 4-5 år, og i starten fungerede det rigtig godt – men med tiden blev kvaliteten desværre ringere. Derfor gik vi i gang med at finde en ny samarbejdspartner, og valget faldt på Snevagten”, fortæller formanden for foreningen.
Løsningen
I starten af vintersæsonen indgik foreningen en aftale med Snevagten om at overtage hele vintertjenesten for alle vejlagene i kommunen. Med et netværk af lokale partnere og moderne udstyr blev opgaven løftet hurtigt og professionelt.
Allerede efter første udkald kunne formanden mærke, at samarbejdet fungerede anderledes end tidligere.
“Der var lige i den allerførste omgang lidt for lidt salt på, men det blev løst dagen efter – og siden da har der ikke været noget. Det har fungeret upåklageligt.”
Snevagten tilbød samtidig en digital kundeløsning,mit.snevagten, hvor foreningen kunne følge hele driften direkte fra sin computer. Det gav et niveau af gennemsigtighed, som tidligere havde manglet.
“Jeg kan åbne min computer og se alle 87 vejlag – hvem der har fået saltet, hvornår de er blevet ryddet, og hvordan status ser ud. Det har været en kæmpe hjælp, især når jeg får henvendelser fra vejlagene. Jeg har hele historikken foran mig.”
Resultatet
Efter den første vintersæson er tilfredsheden høj blandt både formanden og de mange vejlag i Rudersdal. Arbejdet bliver udført til tiden, kommunikationen er tydelig, og der er altid styr på dokumentationen.
“Som formand har jeg tidligere brugt meget tid på at håndtere klager og spørgsmål, men i år har det været utrolig frisommeligt. Jeg har stort set ikke haft nogen henvendelser – og det siger alt.”
Kombinationen af pålidelig udførsel, tydelig rapportering og et effektivt kundesystem har gjort en markant forskel.
“Udefra den her sæson kan jeg varmt anbefale Snevagten. Jeg har allerede gjort det til flere,” afslutter formanden.
Snevagten kundecases
Lars Christensen
Formand
Vejlaug i Rudersdal Kommune
I starten af vintersæsonen indgik foreningen en aftale med Snevagten om at overtage hele vintertjenesten for alle vejlagene i kommunen. Med et netværk af lokale partnere og moderne udstyr blev opgaven løftet hurtigt og professionelt.
Læs mere
Majbritt Tønnesen
Direktør
Bornholms Boligselskab
Bornholms Boligselskab har samarbejdet med Snevagten siden 2023. Samarbejdet beror sig på tæt kommunikation og dialog, om driften af deres lokationer.
Læs mere
Jesper Sandbirk
Serviceleder | TV2 Øst
TV2 Øst
TV2 Øst har siden 2019 haft en fastprisaftale med Snevagten for snerydning af deres arealer.
Læs mere
Thomas Larsen
Investbo 68 | Thomas Larsen
Investbo 68
Ejerforeningen Investbo 68 valgte Snevagten på grund af deres pålidelighed og professionelle håndtering.
Læs mere