
Bornholms Boligselskab
2019
+20.000
Foreninger
Et samarbejde i øjenhøjde – Bornholms Boligselskab og Snevagten
Hos Bornholms Boligselskab er det vigtigt, at tingene fungerer – både i det daglige arbejde og ude hos beboerne. Derfor har de valgt Snevagten som samarbejdspartner på vintertjenesten i deres boligafdelinger.
”Det, der er vigtigt for os, det er kommunikation og dialog.”
Sådan siger Majbritt Tønnesen, direktør i Bornholms Boligselskab, da vi møder hende til en snak om samarbejdet med Snevagten.
Siden 2023 har vi stået for vintertjenesten i ca. 17 afdelinger fordelt på hele Bornholm – og netop den tætte kommunikation og det gode samarbejde har været afgørende fra starten.
Værktøjer, der gør hverdagen nemmere
Når sneen falder, skal opgaverne løses hurtigt og effektivt. Derfor er det en fordel for Bornholms Boligselskab, at Snevagten stiller en platform til rådighed, hvor de nemt kan følge med i temperaturen og planlægningen af snerydningen.
”Det, der er godt ved Snevagten, det er jo, at man kan logge ind på deres platform og se, hvordan temperaturen er. Det understøtter vores del af driften – og det er en lettelse, at de har nogle værktøjer, som vi kan bruge i hverdagen,”
fortæller Majbritt Tønnesen.
Med adgang til Mit Snevagten har boligselskabet hele tiden overblik over, hvad der sker – både før, under og efter en indsats.
“Det, der er godt ved Snevagten, det er jo, at man kan logge ind på deres platform og se, hvordan temperaturen er. Det understøtter vores del af driften – og det er en lettelse, at de har nogle værktøjer, som vi kan bruge i hverdagen’”
Majbritt Tønnesen | Direktør | Bornholms Boligselskab
Tillid og tæt samarbejde
Jesper Sandbirk har sluppet alle bekymringerne for, om der er ryddet sne på Tv2 Østs arealer, så alle medarbejdere trygt og sikkert kan komme på arbejde og færdes på arealerne. Han har indgået en fastprisaftale med Snevagten. Det betyder, at Snevagten rydder sne, så snart der er behov for det, lige meget om behovet opstår fem eller 100 gange på en sæson. Jesper Sandbirk er tilfreds med, at han kan læne sig tilbage velvidende om, at der bliver ryddet sne, når behovet opstår.
Vores kerneværdi er tillid
Samarbejdet mellem Bornholms Boligselskab og Snevagten bygger på gensidig tillid og et fælles fokus på at skabe tryghed for beboerne. Og det mærkes – både i administrationen og ude i boligafdelingerne.
”Vores oplevelse er, at Snevagten har et rigtig godt samarbejde med folk i marken – og det er jo det, der betyder noget for os,” siger Majbritt og uddyber:
”Vi mærker jo øjeblikkeligt, hvis det ikke fungerer ude hos vores beboere. Så kontakter de os med det samme.”
Derfor vægter det højt, at samarbejdet fungerer – hele vejen rundt. Fra planlægning til udførsel.
En varm anbefaling
For Bornholms Boligselskab har samarbejdet med Snevagten været en god oplevelse – og én, de gerne anbefaler til andre.
”Jeg vil på det varmeste anbefale Snevagten til andre boligselskaber. Vi har haft et utroligt godt samarbejde,” afslutter Majbritt.
Snevagten kundecases
Majbritt Tønnesen
Direktør
Bornholms Boligselskab
Bornholms Boligselskab har samarbejdet med Snevagten siden 2023. Samarbejdet beror sig på tæt kommunikation og dialog, om driften af deres lokationer.
Læs mereJesper Sandbirk
Serviceleder | TV2 Øst
TV2 Øst
TV2 Øst har siden 2019 haft en fastprisaftale med Snevagten for snerydning af deres arealer.
Læs mereThomas Larsen
Investbo 68 | Thomas Larsen
Investbo 68
Ejerforeningen Investbo 68 valgte Snevagten på grund af deres pålidelighed og professionelle håndtering.
Læs mere