PASSIONERET CUSTOMER SUCCESS MANAGER MED FLAIR FOR KUNDEKONTAKT

Vil du være en del af en virksomhed i vækst og arbejde med at sikre vores kunders succes? Snevagten søger fire Customer Success Managers, der kan hjælpe vores B2B-kunder med at opnå maksimal værdi fra vores services.

Snevagten er en dynamisk og sæsondrevet virksomhed, som arbejder intenst om vinteren hvortil det hårde arbejde betaler sig om sommeren. Vi leder efter fire CSM, der kan være en del af vores team, og som kan hjælpe os med at levere den høje kvalitet, som vores kunder forventer. Er din force at bevare overblikket, tage ansvar og arbejde struktureret? Så er det dig vi søger.

ANSVAR PÅ HØJESTE NIVEAU

Vi har verdens bedste kunder, og vil gerne forsætte det gode samarbejde i mange år. Vi forpligter os til at levere og tilbyde den bedste service til vores kunder. 

I din stilling som CSM er din primære opgave at varetage og håndtere et af vores kundesegmenter. Du har eneansvar for at vedligeholde din portefølje af kunder. Det vil være alt fra at kunderne kommer ordentligt ind i virksomheden, og følge dem hele vejen fra underskrevet kontrakt til sidste snevejr i sæsonen.

Jobbet er en fuldtidsstilling, hvor en ekstrem høj og god kundeservice skal udføres. Din hverdag kommer til at være præget af kontinuerlig dialog med kunder, og dette kan være alt fra tidlig morgen til sen aften. Så du skal være klar på at stå tidligt op på snevejrsdage, for at imødekomme kundens behov. Sommeren kommer til at begå sig på at behovsafdække, så sæsonen vi går i møde er fuldkommen afklaret. Dette kan være alt fra fysiske møder hvor kontrakten gennemgås, til kort som skal omtegnes, tilføjes osv. Ydermere vil du skulle tilføje nye kunder til din portefølje, og udføre mersalg til de eksisterende kunder.   

Konkrete opgaver består af:

  • Opbygge og vedligeholde tætte relationer til vores eksisterende kunder for at forstå deres forretningsbehov og sikre, at de får mest muligt ud af deres aftale med os.

  • Identificere og imødegå eventuelle risici for kundetilfredshed og proaktivt arbejde for at løse eventuelle problemer, der måtte opstå.

  • Arbejde på tværs af afdelinger for at identificere og kvalificere nye muligheder for at øge kundens engagement og opgradere deres aftale med os.

  • Genforhandle eksisterende aftaler på egen portefølje samt udføre mersalg på eksisterende kunder

  • Efter oplæringsperioden vil du også være klædt på til at kunne udføre kold kanvas sammen med resten af teamet.

DU HAR ET KOMMUNIKATIONSGEN SOM INGEN ANDRE

Først og fremmest vil Snevagten tilbyde en grundig oplæring og god velkomst til holdet. Profilen vi søger, kender sig selv nok til at vide, at du aldrig lader dig begrænse. Du er opsøgende, viser interesse og evner at opretholde en exceptionel kunderelation. Du er ekstremt struktureret og ansvarsbevidst, hvilket udformer sig i, at du på egen fod kan træffe svære beslutninger.

Af person er du udadvendt, initiativrig og formår at inspirere og skabe værdifulde relationer blandt kollegaer og kunder.

Vi forventer at du:

  • Åbenlyst demonstrerer en iværksætterånd og et ønske om at forbedre kundens oplevelse.

  • Vise evnen til at forstå og imødekomme kundens behov, samt evnen til at aflæse disse.

  • Skabe en følelse af ekstraordinær værdi for hver enkelte kunde.

  • Beherske den kunst at argumentere kraftfuldt, samtidig med evnen til at lytte aktivt til kundens input.

  • Have en solid forståelse for forretningsdrift.

  • Blive inspireret af at være en del af en virksomhed i en rivende udvikling.

  • Have en erkendelse af værdien i at følge etablerede processer fra start til slut.

  • Have en naturligt struktureret tankegang, som afspejler sig i alle aspekter af dit professionelle og personlige liv.

  • Have evnen til at identificere og formulere udfordringer hos kunderne, samt tage ansvar for at finde løsninger, der skaber værdi både for virksomheden og kunden.

  • Vise vilje til at engagere sig i værdiskabende forhandlinger.

  • Påtage sig ansvaret for egen portefølje og iværksætte samt gennemføre beslutninger, man står inde for.

  • Være modtagelig for oplæring.

  • Besidder et kørekort.

HVAD KAN VI TILBYDE?

Du bliver en del af en spændende virksomhed i vækst, hvor der er kort fra tanke til handling. En af vores vigtigste værdier er, at alle skal elske at komme på arbejde. Vi holder derfor en masse sociale arrangementer, og har et fælles mål om at blive verdens bedste arbejdsplads.

Til stillingen tilbyder vi en oplæring i alle processer, som indgår i stillingen. Når du har modtaget tilstrækkelig oplæring, vil du overgå til mere fleksibilitet, som bibringer hjemmearbejdsdage. Dog har vi som krav, at du møder fysisk ind og prioriterer interne møder på kontoret, da det ofte vil kræve fysisk tilstedeværelse.

Derudover får du:

Ansøgning:

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en hurtigt voksende virksomhed med gode karrieremuligheder. Hvis du har lyst til at være en del af vores team og hjælpe vores kunder med at opnå succes, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores underdirektør, Morten Koers:

mk@snevagten.dk

38711700

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 20 files.
Klik her for at uploade filer, eller træk dine ind på dette område. Følgende filtyper kan uploades: .png, .gif, .jpg, .doc, .xls, .ppt, .pdf
Kontakt
Snevagten A/S
Brandstrupvej 10
2610 Rødovre
CVR: 32790291

Tel: 3871 1700

Mail: kundeservice@snevagten.dk

Karriere hos Snevagten