• img-4

Vi søger ny kollega som kan indgå på tværs af salg og drift

Vil du være en del af en virksomhed i vækst og hjælpe til i både logistiske og salgsfremmende processer?

Snevagten søger to fuldtids salgs- og drift medarbejdere, som kan håndtere en sæsonpræget virksomhed, hvor sommeren går med salg, og vinteren forløber med drift.

Snevagten er en dynamisk og sæsondrevet virksomhed, som arbejder intenst om vinteren hvortil det hårde arbejde betaler sig om sommeren. Vi leder efter personer, der kan være en del af vores team, og som kan hjælpe os med at levere den høje kvalitet, som vores kunder forventer fra os. Kan du lide at have en alsidig hverdag, og kan du se dig selv i en rolle, hvor dine ansvarsområder går på tværs af afdelinger, så er det dig vi søger til at blive en del af teamet.

ALSIDIGHED I ARBEJDET

I stillingen som salgs- og drift medarbejder søger vi en ambitiøs og resultatorienteret kollega, der kan håndtere en bred vifte af opgaver inden for salg og drift. Du vil være ansvarlig for at skaffe nye kunder gennem kold kanvas, korttegning og besigtigelse af pladser. Om vinteren vil du overgå til at sidde i driften, hvor du vil håndtere logistiske processer, kundehåndtering og kommunikation med underleverandører. Du vil være ansvarligt for at sikre en effektiv drift af saltninger og snerydninger på vores 4500 lokationer. Ydermere er du ansvarlig for at kunne opretholde et højt serviceniveau overfor vores kunder.

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • img-5

    Kold kanvas og opsøgende salg til potentielle kunder.

  • img-6

    Korttegning og vedligeholdelse af kundedatabasen.

  • img-7

    Planlægning og gennemførelse af besigtigelser af pladser.

  • img-8

    Opfølgning på leads og generering af salg.

  • img-9

    Logistisk planlægning og koordinering af vores service.

  • img-10

    Kundehåndtering og kommunikation med kunder.

  • img-11

    Opfølgninger på vores leverancer.

  • img-12

    Håndtering af eventuelle udfordringer, der kunne opstå i driften.

Vi forventer, at du har:

  • img-13

    Erfaring med salg og kundeservice.

  • img-14

    En selvstændig og proaktiv arbejdsstil.

  • img-15

    Gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt.

  • img-16

    Evnen til at arbejde i et team og opnå gode resultater.

  • img-17

    Erfaring med at kunne navigere i flere it-systemer ad gangen.

  • img-18

    Kørekort og bil er et plus.

HVAD KAN VI TILBYDE?

Du bliver en del af en spændende virksomhed i vækst, hvor der er ultrakort fra tanke til handling. En af vores vigtigste værdier er, at alle skal elske at komme på arbejde. Vi holder derfor en masse sociale arrangementer, og har et fælles mål om at blive verdens bedste arbejdsplads. Ydermere vil der være mulighed for at udvikle færdigheder og karrieremuligheder.

Til stillingen tilbyder vi en grundig oplæring i alle processer, som indgår i stillingen. Når du har modtaget tilstrækkelig oplæring, vil du overgå til mere fleksibilitet som bibringer hjemmearbejdsdage. Dog har vi som krav, at du møder fysisk ind og prioriterer interne møder på kontoret, da det ofte vil kræve fysisk tilstedeværelse.

Derudover får du:

LØNRAMME

Snevagten er en virksomhed, der sætter høje standarder for vores medarbejderes løn- og ansættelsesvilkår. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer en god fastlønspakke. Vi tilbyder også betalt efteruddannelse, skattefrie kørselsgodtgørelse og en motiverende bonusordning/provisionsordning. Vi er altid åben for dialog og iværksætter gerne individuelle løsninger, der imødekommer dine ønsker og behov.

Vores fælles mål er at fortsætte med at vækste og udvikle os som virksomhed, og vi søger nu den rette person, der er klar til at tage del i denne rejse med os. Hvis du er en ambitiøs, dedikeret og professionel medarbejder, der gerne vil være en del af en organisation i rivende udvikling, så er jobbet det rette for dig.

Ansøgning:

Hvis du har lyst til at være en del af vores team, og hjælpe vores kunder med at opnå succes, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte vores COO, Morten Koers:

mk@snevagten.dk

38711700

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 20 files.
Klik her for at uploade filer, eller træk dine ind på dette område. Følgende filtyper kan uploades: .png, .gif, .jpg, .doc, .xls, .ppt, .pdf
Kontakt
Snevagten A/S
Brandstrupvej 10
2610 Rødovre
CVR: 32790291

Tel: 3871 1700

Mail: kundeservice@snevagten.dk

Karriere hos Snevagten