VI SØGER STUDENTERMEDHJÆLPER TIL AT ASSISTERER CFO

Hos Snevagten søger vi lige nu en ambitiøs og motiveret studentermedhjælper, der kunne tænke sig at hjælpe vores CFO og regnskabsafdeling. Du skal være med til at støtte op omkring økonomifunktionen i Snevagten. Kan du se dig selv i en virksomhed i en stejl vækstkurve? Så skal du klart læse videre!

Snevagten er en landsdækkende virksomhed, der beskæftiger sig med snerydning og glatførebekæmpelse. Hos os tilbyder vi fleksible arbejdstider, en førende lønramme og mulighed for at udnytte dit fulde potentiale. Du vil gennem din tid hos Snevagten opleve hvordan en sæsonpræget virksomhed arbejder og håndterer processerne i en dynamisk branche. Vi er en virksomhed i vækst. Du vil have mulighed for at sætte dit præg på virksomheden, samt lære hvordan vi økonomisk håndterer landsdækkende saltning og snerydning. 

Drivkraft, talent og erfaring

Snevagten er en virksomhed i vækst, der satser på unge talenter og erfarne folk til at drive væksten. Teamet i Snevagten består af unge, ambitiøse talenter, og vi har brug for endnu en struktureret og passioneret kollega til at varetage opgaver i økonomiafdelingen. 

Vi har store ambitioner, hvor vi lige nu er i gang med en intensiveret vækst på vores marked. Dette indebærer en kraftig vækst internt i organisationen. Vi ønsker at økonomifunktionen vokser i takt med organisationens størrelse både på den korte- og lange bane.

Konkrete arbejdsopgaver:

  • Daglig bogføring

  • Fakturagodkendelse

  • Support ved månedsafslutning

  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af interne kontroller

  • Ad-hoc opgaver inden for regnskab/økonomi

Vi forventer opstart d. 1. august, men er fleksible. Vi forventer at du kan lægge omkring 15-20 timer om ugen. Ydermere tager vi hensyn til din undervisning, så du kan tilpasse dine timer i Snevagten så det passer med dit uddannelsesforløb. Når du er tryg i dine arbejdsopgaver, vil du også have mulighed for at arbejde hjemmefra. Lønrammen aftaler vi i fællesskab.

Om Snevagten

Snevagten er en national snerydningsvirksomhed, der siden 2010 har vokset og nu er en af Danmarks største i branchen. 

Vores grundlæggende firmafilosofi er ordholdenhed og pålidelighed, og vi sætter en ære i at overholde enhver aftale til punkt og prikke, så vi kan beholde vores kunder i mange år. Vi ønsker at etablere en god kunderelation, da Snevagten tror på, at gode kunderelationer skaber en mere rentabel forretning. 

På kontoret er vi nu 25 medarbejdere, som alle har været her i forskellige antal år. Lad dig dog ikke tro andet, end at vi arbejder som et team og flere gange mødet til diverse arrangementer. Vi er et forholdsvis ungt team med flere studentermedarbejdere, men dette bidrager blot til innovation og god kampgejst!

Din dagligdag i Snevagten

Først og fremmest vil Snevagten tilbyde en grundig oplæring og god velkomst til holdet. Du kan derfor forvente at komme ud af din komfort-zone, og være klar til at begå fejl. Vi mener at eksekvering er bedre end planlægning, og at du bedst lærer at egne erfaringer. Vi går stærkt ind for at du har et udviklingspotentiale både personligt og kompetencemæssigt.

Konkret tilbyder vi:

  • Sundssikring

  • En åben kultur med høj trivsel

  • Mulighed for videre karriere

  • Fleksibilitet i forhold til mødetider

  • En lækker, betalt frokostordning

  • Kaffe, frugt, snacks og sodavand ad libitum (og ind i mellem en lille grøn sodavand ;-)) 

  • Fredagsbar

  • Massageordning

  • Sociale arrangementer

Snevagten har i mange år været i fremdrift, og har de seneste år ekspanderet rigtig meget. Vi er derfor i rivende udvikling, og forventer at få mere og mere at se til det næste stykke tid. Hver dag går på at udvikle, drive og arbejde med firmaet – og jeg glæder mig til, at du bliver en del af dette! Vil du læse mere om os, kan du finde flere informationer på www.snevagten.dk eller www.sneuniverset.dk

Vores forventninger til dig

Du skal være i gang med en uddannelse, der centrerer sig om økonomi eksempelvis HA Almen eller lignende. Ydermere er du interesseret i interne processer i en virksomhed, og er klar til at løse opgaver både i fællesskab og selvstændigt. Du er interesseret i at skabe værdi for en virksomhed både økonomisk og strukturelt. Du er optimistisk omkring at lærer nye ting at kende, herunder it, software og procedurer.

Dig som person 

Du kan både være introvert eller ekstrovert, det vigtigste er vores kemi, da der kommer til at være både samarbejde og individuelt arbejde. Generelt er du glad for at gå på arbejde, og ser problemer, som udfordringer der skal løses. Du kan lide spændingen ved at være med på en virksomhed i vækst, og vil være nysgerrig på at udfordrer dit udviklingspotentiale. Du værdsætter feedback, og ønsker selv at bidrage til samtalerne med erfaring og nye ideer. Du bliver motiveret af at nå dine mål, er detaljeorienteret samt struktureret.

Ansøgning:

Rekrutteringsproces 

Lyder det som noget for dig?
Udfyld de nedenstående felter, så kontakter vi dig hurtigst muligt. 

Vi ser frem til at læse din korte motiverede ansøgning og fyldestgørende CV. Du er også velkommen til at sende en video til os, hvor du forklarer lidt om dig selv og dine erfaringer. 

Vi starter med en kort online samtale hvor vi afstemmer kemi, forventninger og spørgsmål. Samtalerne afholdes som udgangspunkt online d. 21 juli. 

Næste step er, at du får tilsendt en case, hvorefter du bliver inviteret til en fysisk samtale, hvor casen diskuteres.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte CFO William Veber alle hverdage mellem kl. 09.00-16.00. 

William Veber
wv@snevagten.dk
24 77 70 86

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 20 files.
Klik her for at uploade filer, eller træk dine ind på dette område. Følgende filtyper kan uploades: .png, .gif, .jpg, .doc, .xls, .ppt, .pdf
Kontakt
Snevagten A/S
Brandstrupvej 10
2610 Rødovre
CVR: 32790291

Tel: 3871 1700

Mail: kundeservice@snevagten.dk

Karriere hos Snevagten