• img-4

CUSTOMER SUCCESS MANAGER SØGES TIL KUNDEVEDLIGEHOLDELSE

Savner du mere ansvar i dit arbejdsliv? Vi har B2B-kundeporteføljer, som har behov for fire CSM, som kan opretholde og vedligeholde et godt samarbejde. I den forbindelse vil der være fuld oplæring i alle Snevagtens processer, så du er bedst klædt på til at kunne gøre det du brænder for; kontakt og samarbejde med kunden. Er din force at bevare overblikket, tage ansvar og arbejde struktureret? Så er det dig vi søger.

DET GODE SAMARBEJDE

Vi har verdens bedste kunder, og vil gerne forsætte det gode samarbejde i mange år. Vi forpligter os til at levere og tilbyde den bedste service til vores kunder. 

I din stilling som CSM er din primære opgave at varetage og håndtere et af vores kundesegmenter. Du har ansvar for at vedligeholde din portefølje af kunder. Det vil være alt fra at kunderne kommer ordentligt ind i virksomheden, til at følge dem hele vejen fra underskrevet kontrakt til sidste snevejr i sæsonen. Vores CSM-team kommer til at bestå af seks kollegaer, hvortil der er god mulighed for sparring og støtte fra hinanden.

Jobbet er en fuldtidsstilling, hvor god kundeservice sættes i fokus. Din hverdag kommer til at være præget af dialog med kunder, for at imødekomme deres behov både i og uden for vintersæsonen. Sommeren kommer til at begå sig på at behovsafdække, så sæsonen vi går i møde er fuldkommen afklaret. Dette kan være alt fra fysiske møder hvor kontrakten gennemgås, til kort som skal omtegnes, tilføjes osv. Ydermere vil der være mulighed for at kunne tilføje nye kunder til din portefølje, og udføre mersalg til de eksisterende kunder, hvis tiden tilbyder dette.   

Konkrete opgaver består af:

  • Opbygge og vedligeholde tætte relationer til din kundeportefølje.

  • Identificere og imødegå eventuelle risici for kundetilfredshed og proaktivt arbejde for at løse eventuelle problemer, der måtte opstå.

  • Arbejde på tværs af afdelinger for at identificere og kvalificere nye muligheder for at øge kundens engagement og opgradere deres aftale med os.

  • Genforhandle eksisterende aftaler på egen portefølje.

  • Vil afdække kundetilfredshed på din portefølje.

OPLÆRING I ALLE PROCESSER

Snevagten tilbyder en grundig oplæring i alle processer og god velkomst til holdet. Dette vil være uanset hvilken erfaring du har fra tidligere. Profilen vi søger, er opsøgende, viser interesse og evner at opretholde en god kunderelation. Du er struktureret og ansvarsbevidst, hvilket udformer sig i, at du efterhånden, som du kommer mere ind i Snevagten, kan træffe egne beslutninger.

Af person er du udadvendt, initiativrig og formår at inspirere og skabe værdifulde relationer blandt kollegaer og kunder.

Vi forventer at du:

  • img-5

    Ser værdien i at tale med kunder, og trives i de udfordringer som står for dagen.

  • img-6

    Er interesseret i at forbedre kundens oplevelse, og kan se værdien i at følge processer fra start til slut.

  • img-7

    Skaber en følelse af værdi for din portefølje.

  • img-8

    Have en naturligt struktureret tilgang til arbejdsopgaver, og kan lide at følge processen.

  • img-9

    Viser vilje til at identificere og formulere udfordringer hos kunderne, samt tage ansvar for at finde løsninger, der skaber værdi både for virksomheden og kunden.

  • img-10

    Vise vilje til at engagere sig i værdiskabende forhandlinger, og et ønske om at have argumenterne i orden inden du deltager i møder.

  • img-11

    Være modtagelig for oplæring.

  • img-12

    Besidder et kørekort.

HVAD KAN VI TILBYDE?

Du bliver en del af en spændende virksomhed i vækst, hvor der er kort fra tanke til handling. Vi ønsker at arbejde som et team, og afholder i den forbindelse en masse sociale arrangementer og teambuilding øvelser. Vi bidrager alle til det fælles mål om at blive verdens bedste arbejdsplads.

Til stillingen tilbyder vi en oplæring i alle processer, som indgår i stillingen. Efter endt oplæring vil der være potentiale for mere fleksibilitet i hverdagen, da der vil være opgavebestemte arbejdstider. Der vil derfor være mulighed for at tage en dialog om fleksibilitet og hjemmearbejdsdage.

Derudover får du:

PROCESSEN:

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en hurtigt voksende virksomhed med gode karrieremuligheder. Hvis du har lyst til at være en del af vores team og hjælpe vores kunder med at opnå succes, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt.


Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores underdirektør, Morten Koers:

mk@snevagten.dk

38711700

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 20 files.
Klik her for at uploade filer, eller træk dine ind på dette område. Følgende filtyper kan uploades: .png, .gif, .jpg, .doc, .xls, .ppt, .pdf
Kontakt
Snevagten A/S
Brandstrupvej 10
2610 Rødovre
CVR: 32790291

Tel: 3871 1700

Mail: kundeservice@snevagten.dk

Karriere hos Snevagten